ShopRolleri lugu
Pilvepõhine ja turvaline
Lokaliseeritud ja tõlgitud

 

30 päeva tasuta – ei mingeid kohustusi!
Internetiostude ajastul on soodsaim ja kiireim viis oma klientideni jõuda veebipoe vahendusel
Head ideed levivad kiiresti ja kaugele. Nii ei tunne ka e-kaubandus riigipiire ja meie lähenemine on saanud sooja vastuvõtu ka Eestist väljaspool. Euroopasse aitame minna ka Sinul.

Pilvepõhine teenus võtab Sinu õlult logistilise koormuse. Meie poolt on töökindlad serverid ja kiire andmeedastus, testitud ja järjepidevalt turvatud tarkvaraplatvorm ning lihtne kasutajaliides.

Meie soovime, et oma eesmärkide poole püüdlemisel ei tuleks Sul ette juukseid kitkuma panevaid takistusi ning Sa ei peaks tegelema asjadega, milles tunned end ebamugavalt.
Meie leidsime oma niši ja tunneme end siin hästi. Teeme oma asja, et Sina saaksid ajada oma asja.
ShopRoller laob kondikava, Sina täida see sisuga.

ShopRoller sündis 2012. aastal ambitsioonikate eestlaste IT-meeskonda, kes on
e-poodidega tegelenud juba aastast 2000.

ShopRollerile on oma äri ehitanud juba üle 600+ ettevõtte

Filosoofia

Elu on niigi keeruline. Müümine veebis võiks olla lihtne. Me usume, et e-kaubandus on põnev ja võiks olla ligipääsetav kõigile. Meil on haruldane võimalus olla oma klientidega pidevas kontaktis, näha, kuidas neil läheb.
 
See on puhas rõõm, kui keegi suudab meie oskused ja teadmised enda kasuks tööle panna.

company_our-philosophy
company_vision
Visioon

Me soovime muuta e-kaubanduse kogu Euroopas paremaks. ShopRoller püüab luua ja elavdada keskkonda, kus tehnoloogia teenib inimest. Tahame muuta e-kaubanduse ShopRolleri võimeka platvormiga nii lihtsaks kui vähegi võimalik.

Missioon

See peaks juba olema selge, et koos saab kergemini ja koos saab kaugemale.
Soovime, et iga ettevõtja leiaks oma kliendi ja iga toode jõuaks õige tarbijani. See tarbija võib olla kõrvaltänavas, aga ta võib olla hoopis teises Eesti otsas. Nad võivad kobaras peita end ka kaugeimas Euroopa nurgas.
 
Meie tahame aidata Sinul nendega kokku saada. Selleks pead oma naha turule tooma ja end näitama. Et huviline saaks aru, mida Sa täpselt pakud, tuleb temaga rääkida tema enda keeles.

company_mission
company_focus
Fookus

Meie fookus on lihtsusel. See on tänapäeval peaaegu enesestmõistetav, et kõik on lihtne, soodne ja kiire. Keeruline, kallis ja aeglane ei ole just märksõnad, mida reklaamtekstides tihti kohtaks. Järelikult sellised lahendused ellu ei jää.
 
Lihtne saab olla aga mitmel viisil. Lihtne võib olla võimalustevaene, aga lihtne võib olla ka intuitiivne. Meie panustame teisele.
ShopRolleri haldus on käepärane ja ligipääsetav kõikjalt.
 
Ligipääsetavus on märksõna ka väljapoole vaadates. Lokalisatsioon, tõlked nii kulisside taga kui ka poevaates. Hallata on lihtsam ikka emakeeles. Aga usaldusväärsus, mille annab korrektses tõlkes omakeelne pood, on tohutu.